Go-ALS 24u estafette

donderdag 31 augustus 2017

Op initiatief van Kevin Jansen, oud leerling van deze school, word er op 2 september de Go-ALS 24-uurs fiets estafette georganiseerd. Kevin verloor zijn tante aan ALS en kwam zodoende op het idee om geld in te zamelen voor de Stichting ALS Nederland. Op dit moment is er voor de ziekte ALS nog geen medicijn. Voor patiënten die lijden aan deze ziekte is er geen toekomst!! Om er voor te zorgen dat er wel een toekomst is heeft de Stichting ALS Nederland geld nodig, daarom zet wielerploeg Go-ALS zich in tegen deze ziekte. Go-ALS is een 24-uurs fiets estafette en vind plaats op zaterdag 2 en zondag 3 september 2017 in Beekbergen.(Kerk-Allee) Om 12.00 uur precies worden de renners (o.a. een aantal ouders en leerkracht van OBS Beekbergen) weg geschoten en beginnen zij aan de uitdaging. Deelnemers halen daarmee zoveel mogelijk donaties op voor Stichting ALS Nederland. Wil je deze actie steunen? Doneer dan direct www.alsacties.nl/actie/go-als/donateurs Het is voor iedereen die dag ook mogelijk om mee te fietsen met de recreatieve tocht. Deze tocht heeft een afstand van 30 kilometer. Voor € 25.- koop je een startbewijs en dat bedrag gaat volledig naar het goede doel. Onderweg is er een stop bij de Lierderhoeve waar je iets lekkers krijgt aangeboden. Er kan gestart worden tussen 12:00 – 14:00 uur. Dus wie het leuk vind om hieraan deel te nemen is op 2 september van harte welkom. Starten vanaf de Kerk-Allee.