Even voorstellen:

donderdag 31 augustus 2017

Op het schoolplein of in de school heeft u wellicht de eerste maandagen van dit nieuwe schooljaar al een lange man zien rondlopen. Daar zijn er natuurlijk meer van maar deze is er de hele maandag, en dat ben ik. Ik ben Gerhard Hoogeveen, 40 jaar oud en stagiair in groep 1/2. Ik ben getrouwd met Pauline en samen hebben we een zoon van 11 die net naar de middelbare school is gegaan en een dochter van 9 die in groep 6 zit. Wij wonen sinds een jaar in Vaassen. Ik houd van lezen, sporten en sport kijken, koken en spelletjes spelen.

Vorig jaar heb ik besloten om aan de Saxion Hogeschool in Deventer te gaan studeren om leraar in het basisonderwijs te kunnen worden. Ondanks dat ik dit al in mijn jeugd heb overwogen heb ik pas een jaar geleden de keuze gemaakt. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Inmiddels zit ik in het tweede en laatste jaar van mijn versnelde opleiding. Na de zomer van 2018 hoop ik voor de klas te mogen gaan staan. De eerste helft van dit schooljaar ben ik in groep 1/2 te vinden. De groep waar ik daarna zal gaan stagelopen zal nog worden bepaald. Ik vind het ontzettend leuk om met kinderen te praten, spelletjes met ze te doen en ze dingen te leren. Wilt u iets van me weten of mij iets vertellen, elke maandag ben ik op OBS Beekbergen aanwezig.