De Ouderraad praat u bij

donderdag 14 september 2017

Dat de Ouderraad vol op stoom is begonnen aan het nieuwe schooljaar is u wellicht niet ontgaan. Ook wij zijn uitgerust in de vakantie en hebben zin er weer een leuk, actief en gezellig jaar van te maken. U heeft in de eerste schoolweek al kunnen genieten van het pannenkoekenfeest. Dat was een succes kunnen we wel vaststellen. Het was voor ons erg spannend om iets ‘nieuws’ te lanceren en we zijn blij met de grote opkomst. Daaruit concluderen wij dat dit evenement voor herhaling vatbaar is. Nog vele feesten en feestjes zullen volgen. Wij zijn er helemaal klaar voor!

Aan alle nieuwe leerlingen op OBS Beekbergen en hun ouders een hartelijk welkom. De Ouderraad hoopt u onder andere via deze nieuwsbrief op de hoogte te houden van haar activiteiten.

Ouders: heeft u bij de inschrijving van uw kind een aanmeldingsformulier ontvangen voor de Oudervereniging? De Ouderraad zou dit formulier graag ingevuld van u terugontvangen. Bent u het formulier kwijt? Een nieuw exemplaar is opvraagbaar bij Ingrid Palm of bij de ouderraad zelf (ORBeekbergen@leerplein055.nl)

Informatie over de activiteiten van de Ouderraad vindt u op de website van OBS Beekbergen. We wensen alle leerlingen en ouders een heel leerzaam, gezellig en goed jaar toe.