De Ouderraad praat u bij!

donderdag 6 juli 2017

Op de voorlaatste dag van het schooljaar nog een bericht van de ouderraad.

Om te beginnen een groet aan alle kinderen van groep 8. Jongens en meiden, wat hebben jullie een fantastische musical neergezet. Het zal niet meevallen voor de volgende groep 8 om dat te evenaren (maar die gaat dat natuurlijk wel proberen…) De ouderraad wenst jullie heel veel geluk en succes op je nieuwe school en hoopt dat jullie met plezier terugkijken op je schooltijd bij OBS Beekbergen.

Terugblikkend op het afgelopen schooljaar kunnen we zeggen dat het voor ons een veelbewogen jaar was. Zo was er de wijziging van de vrijwillige ouderbijdrage. Een wijziging die later helaas terug moest worden gedraaid vanwege een fout in onze berekening. Dat gaf de nodige onrust. Maar anderzijds een zeer geslaagde Kerstmarkt die heel wat voeten in aarde had en waarin we zoveel geld konden inzamelen om te doneren aan het goede doel ‘Het vergeten kind’. Nog steeds zijn we wel een beetje trots dat we dat met zijn allen hebben kunnen organiseren. Ook de kleine geluksmomenten: het PJB dat bij de intocht van Sinterklaas de feestvreugde verhoogde, dat er zoveel meer lopers waren dan afgelopen jaar bij de scholierencross, het gezellige Paasontbijt. We hebben het best druk gehad, maar het was de moeite waard. In mijn vorige stukje deed ik een noodoproep aan u om nieuwe leden te werven voor de Ouderraad. Vandaag kan ik meedelen dat de OR 4 nieuwe leden mag verwelkomen, te weten: Sandra Kleverwal, Ilonka te Boekhorst, Joyce van Rijkom en Marian Neuteboom. Welkom bij onze gelederen dames! Helaas nemen wij afscheid van Angelique Verlaan en Jolanda Essenstam. Jarenlang hebben zij zich ingezet voor de ouderraad, maar ook hún tijd op OBS Beekbergen is nu definitief voorbij. Jolanda en Angelique, nogmaals bedankt voor alles en het ga jullie goed! Tenslotte wens ik u en jullie namens alle OR-leden een heel fijne vakantie toe. Wij hopen jullie allemaal in augustus weer te zien in goede gezondheid. Op 25 augustus opent OBS Beekbergen het nieuwe schooljaar feestelijk met een pannenkoekenbuffet aan het eind van de middag. De Ouderraad zal daar zeker aanwezig zijn. U komt toch ook met uw kind(eren)?