De Ouderraad praat u bij

donderdag 23 februari 2017

De Ouderraad vergaderde afgelopen maandag. Onder andere keken we daarin naar een

aantal activiteiten die voor ons liggen. Op 18 maart is de scholierencross, georganiseerd door AV`34 en Accres, die plaats zal vinden in het orderbos. Wat fijn dat er dit jaar zoveel meer kinderen mee doen dan vorig jaar. Gelukkig hebben we inmiddels een vader bereid gevonden om een paar keer met de kinderen te gaan trainen. Bedankt Jeroen Evers! De Ouderraad haar tent opzetten op het terrein. Kinderen die meedoen kunnen daar hun startnummer ophalen en eventueel hun spullen achterlaten. Laat echter geen waardevolle spullen onbeheerd achter! Na het hardlopen kun je in de tent even napraten over de gelopen race, onder het genot van een appeltje. Verder in de toekomst liggen de Koningsspelen (21 april), de kleedjesmarkt (17 juni) en de musical van groep 8 (3 juli). Het lijkt ver weg, maar toch beginnen de voorbereidingen daarvoor nu al.

Nog niet van alle kinderen heeft de Ouderraad aanmeldingsformulieren ontvangen voor de Oudervereniging. Wilt u dat uw kind deel kan nemen aan de activiteiten die door de Ouderraad worden georganiseerd? Dan zien wij graag uw aanmelding tegemoet. Graag ontvangen wij het ingevulde formulier zo spoedig mogelijk. Dit in verband met de datum waarop de volgende incasso staat gepland. Natuurlijk geldt, dat kinderen die halverwege het jaar zijn ingestroomd niet het volle bedrag van dit jaar hoeven betalen. Wilt u niet lid worden van de Oudervereniging worden? Ook dan willen wij dat graag weten. Vult u dan alstublieft het formulier in met de opmerking dat u afziet van lidmaatschap. Wij kunnen dan stoppen met het sturen van herinneringen…….

Aanmeldingsformulier Oudervereniging