Consulting Kids

donderdag 6 april 2017

Samen met de mensen van Consulting Kids heeft groep 7 nagedacht over armoedebestrijding in de gemeente Apeldoorn. Samen met 10 andere scholen mochten ze ideeën aandragen en deze ideeën zijn ons officieel teruggekoppeld op maandag 3 april j.l.

De wethouder van onderwijs dhr. Kruithof en de staatssecretaris Jetta Klijnsma hadden ons uitgenodigd op het gemeentehuis. Als echte raadslieden mochten de kinderen plaatsnemen op de stoelen van de gemeenteraadsleden. De mensen van Consulting Kids presenteerden de door de kinderen bedachte ideeën. Dhr. Kruithof heeft toegezegd een aantal van deze briljante ideeën absoluut door te voeren in de gemeente Apeldoorn. Hoe geweldig leuk is dat. We zijn trots op onze de leerlingen uit groep 7.