Bezoek Bostuin

woensdag 22 februari 2017

In april en mei van dit schooljaar zullen alle groepen een bezoek brengen aan de Bostuin in Beekbergen. U zult denken Bostuin? Dat ken ik helemaal niet. Dat klopt! Het Instituut voor Natuureducatie en duurzaamheid (IVN) is een samenwerkingsverband aangegaan met Lucia Albers in Beekbergen. Zij stelt haar bostuin ter beschikking aan de IVN, om aan alle groepen natuureducatie te kunnen geven en zo de natuur van dichtbij te kunnen beleven. De Bostuin ligt rechts naast het pad richting de gymzaal. We zullen daar onder begeleiding van twee docenten van de IVN naar toelopen en hun lessen volgen van 13.15-15.00 uur. Daarna lopen we gezamenlijk terug. Ouders die het leuk vinden hierbij aanwezig te zijn om te kijken of een groepje te begeleiden, kunnen zich opgeven bij de groepsleerkrachten. U bent van harte welkom! Hierbij het rooster voor de bezoeken aan de Bostuin:

Maandag 10 april komt groep 8

Donderdag 4 mei komt groep 7