MR: vergadering, informatieavond en nieuw mrlid gezocht.

donderdag 21 februari 2019

Op donderdag 11 februari is de medezeggenschapsraad bijeengekomen voor een vergadering. Tijdens deze vergadering is o.a. de staking van de leerkrachten op vrijdag 15 maart besproken en toegelicht. OBS Beekbergen zal die dag gesloten zijn omdat alle leerkrachten aan deze staking deel zullen nemen. Tevens is de begroting van de school besproken en akkoord bevonden door de leden. Binnenkort wil de MR onder de leerlingen (v.a. groep 4), ouders en leerkrachten een peiling houden over het gebruik van Snappet in de klas. Hier volgt binnenkort meer informatie over.

Op 7 maart wordt er door de MR een informatieavond gehouden over het 5 gelijke-dagen-model. Dit is een vorm van het continurooster (eigenlijk de vervolgstap) waarbij in principe het rooster voor alle 5 de dagen gelijk is van 08:30 tot 14:00. Dit wordt uitgebreid toegelicht op de informatieavond, inclusief de te volgen procedure.  Na deze informatieavond zal een peiling gehouden worden onder ouders om na te gaan of er behoefte is aan een 5- gelijke dagen model.

De medezeggenschapsraad is op zoek naar een nieuwe ouder die de ouders wil vertegenwoordigen binnen de MR:  Medezeggenschapsraad