De ouderraad praat u bij

donderdag 26 oktober 2017

Afgelopen maandag kwam de Ouderraad bij elkaar. Wij zijn ons aan het voorbereiden op de Algemene Ledenvergadering die gepland staat op 6 november a.s. De Ouderraad wil graag in contact komen met haar achterban. En dat bent u! We hopen dus dat u er zult zijn op 6 november om 19.30 uur. Ook liggen voor ons het Nationaal Schoolontbijt op 10 november en natuurlijk het feest der feesten: Sinterklaas. Wat dat laatste betreft; er gaan wat zaken veranderen. Voor de ouders uit de onderbouw betekent dit dat er dit jaar geen knutselavond zal zijn. In plaats daarvan zouden we graag op 14 november met een grote groep ouders de school in Sinterklaassfeer willen brengen. We hopen op een grote opkomst – en dat mogen ook best ouders uit de bovenbouw zijn – want we willen het graag serieus aanpakken. Natuurlijk zorgt de Ouderraad voor een versnapering die u in de juiste stemming zal brengen. Tot ziens dus op 6 en 14 november!