schoolvoetbal meisjes gr 7/8

vrijdag 31 maart 2017

Woensdag 29 maart was de eerste ronde van het schoolvoetbal voor  meisjes. De meisjes hebben een toernooi gevoetbald van 3 wedstrijden bij Victoria Boys in Apeldoorn, de meiden hebben de eerste wedstrijd gespeeld tegen De Korenaar. Daar hebben ze van gewonnen met 3-0. De tweede wedstrijd is gelijk gespeeld tegen KWS met 0-0. De derde wedstrijd hebben de meiden met 1-0 gewonnen tegen Berg en Bos.  We zijn nu door naar het volgende toernooi op 12 april, dat is de kwartfinale.
Het meisjesteam bestaat uit: Chimène Van der Poel, Sam Vink, Robin Bouhof, Cheyenne Bonhof, Leanne Tromp, Olivia Braaksma, Fleur Bloemendaal, Merle Neutenboom en de keepster Romy Ganzefles. Edwin Bloemendaal, de vader van Fleur heeft ons begeleid.
Geschreven door Cheyenne Bonhof