Omnisport groep 6 en 7

dinsdag 14 april 2015

SportweekIn de week van 20 april t/m 26 april vindt de Nationale Sportweek plaats. In Apeldoorn kunnen scholieren aan allerlei sportactiviteiten deelnemen. Groep 6 en 7 van obs Beekbergen zijn uitgenodigd in het Omnisportcentrum. Op dinsdag 21 april doen onze leerlingen mee aan allerlei sporten. Groep 6 gaat in 2 groepen mee doen aan volleybal, tafeltennis, karate en de tumblingbaan. Het vervoer voor groep 6 is rond. Onze dank hiervoor. Voor deze groep is alleen nog een ouder nodig die een groepje zou willen begeleiden. Geeft u op bij meester Leendert. Groep 7 gaat meedoen aan beachvolleybal, survivalbaan en hiphop. Er is nog geen vervoer voor deze groep. Ook zoeken we een ouder, die een van de groepen kan begeleiden. Wanneer u kunt rijden of begeleiden, geeft u dat dan z.s.m. door aan juf Ingrid. Dat kan per mail: ipalm@leerplein055.nl. Dit omdat groep 7 lekker aan het Hapsen is. We vertrekken om 8.30 uur van school en willen graag om 11.30 uur weer worden opgehaald.