Sinterklaas

woensdag 3 december 2014

verdrietTjonge, wat is Pieternel verdrietig!
Eerst was ze zo blij, dat ze mocht trouwen met Pedro, maar nu vindt Sinterklaas het toch te druk worden… er komt nog zoveel bij kijken: kleding, ringen, vervoer… hij heeft het hele feest maar uitgesteld tot de kerst!!
Zou het nu vrijdag wel een leuk feestje kunnen worden?

We verwachten Sinterklaas -met of zonder bruidspaar- tussen half negen en kwart voor negen op ons schoolplein. De kinderen moeten eerst gewoon in de klas gebracht worden en gaan met elkaar naar het verhoogde plein bij de IJstijd, om daar naar het gezelschap uit te zien.
U bent als ouders natuurlijk van harte welkom de aankomst bij te wonen, maar wilt u niet tussen/voor de kinderen gaan staan?
De Ouderraad trakteert ons deze ochtend, dus voor de pauze hoeft er geen fruit/koek en drinken mee.
De ochtend eindigt op de normale tijd.