Gym groep 3

donderdag 3 september 2015

De kinderen van groep 3 zijn nu al twee keer op dinsdag naar de “grote gymzaal” geweest. Het is al een heel avontuur om er te komen: netjes twee aan twee, hand in hand en… Op de juiste momenten met zijn allen heel goed uitkijken! Maar wat kunnen ze dit al goed zeg! Dat hebben ze al goed geleerd van de kleuterjuffen!!

In de gymzaal kleden ze zichzelf om en zorgen ervoor dat hun kleren allemaal goed bij elkaar blijven. Toppers!! Het enige waar de juf soms bij moet helpen is het strikken van de veters. Die zijn nog wel eens lastig.

Maar dan…. Het rennen,spelen en plezier maken in de gymzaal: dat is waar we het allemaal voor doen! De kinderen en de juf genieten met volle teugen! Erg leuk om te zien!!image

Wat een kanjers in deze groep!!