KinderVakantiespelWeekend!

maandag 26 januari 2015

Op 21 en 22 februari 2015 organiseert de Boerderij het KinderVakantiespelWeekend. Kinderen vanaf 4 jaar zijn van harte welkom om een nachtje in de Boerderij te komen logeren en leuke avonturen te beleven. De kinderen kunnen zaterdags om 13.00 uur worden gebracht. Zondags na het ontbijt, kunnen de kinderen om 10.00 uur weer worden opgehaald. Het hele weekend kost € 5,- per kind. Ouders, opa’s en oma’s zijn van harte uitgenodigd voor de playbackshow op zaterdagavond. Vanaf 19.30 uur bent u van harte welkom. Zodra het afgelopen is maken we de bedden klaar en gaan de kinderen slapen.

U kunt uw kind(eren) opgeven via Kim de Pater (kimdepater@outlook.com). Vermeldt u dan de naam van uw kind, zijn of haar leeftijd en wie hij/zij nadoet met welk liedje. Zorgt u alstublieft zelf voor een cd ?? (voorzien van de naam van uw kind) met de juiste uitvoering van het nummer dat uw kind wil playbacken. Deze kunt u of kan uw kind bij aankomst afgeven aan Veronique Brink.

Wat moet uw kind in ieder geval meenemen:
– Slaapzak
– Kussen
– Luchtbed
– Pyama
– Toiletartikelen
– Extra setje kleding (reserve)
– Telefoonnummer van ouders / contactpersoon
– Evt. knuffel
– Evt. medicijnen

Bij droog weer zullen we ook naar buiten gaan, dus geeft u de kinderen in ieder geval warme kleding mee.boerderij