Groep 3-4

woensdag 24 september 2014

De kinderen van groep 3 hebben nu kern 1 van Veilig leren lezen afgerond. Ze hebben keihard gewerkt en kennen al een heleboel woordjes! Ook het schrijven van de schrijfletters gaat al goed. Natuurlijk zijn er altijd een paar letters die lastiger zijn dan anderen, maar daarmee blijven we oefenen!  Nu gaan we door met kern 2: nog meer woordjes en letters leren!!

Groep 4 heeft het eerste thema van taal en spelling afgerond. Zij zijn nu bezig met het tweede thema! Ze leren nu woordjes zoals STRaks.

Volgende de week dinsdag gaan we met de hele school naar de Apenheul. Er is gisteren een mailtje uitgegaan om nog ouders te krijgen om te rijden! We hopen dat dit snel rond zal zijn, en verheugen ons allemaal op een hele gezellige dag!   Denkt u eraan om een zitje/ stoelverhoger mee te geven voor uw kind?

Volgende week woensdagmiddag is de estafette. Hiervoor gaan de kinderen vandaag oefenen om 12.10 uur! Succes met oefenen!