Ouderportaal

maandag 1 september 2014

Op school maken wij gebruik van Parnassys. Dat is ons leerlingen administratiesysteem. Ook u als ouder kunt inloggen in Parnassys. Hier vindt u de gegevens van uw kind(eren) en de gezinsgegevens zoals telefoonnummers (ook noodnummers) en e-mailadressen. Maar hier kunt u ook notities en gespreksverslagen bekijken van de leerkracht over uw kind en de toetsresultaten zien.
Parnassys wordt ook gebruikt om de nieuwsbrief te versturen of  een informatiebrief die voor een bepaalde groep van belang is. Steeds minder informatie geven wij op papier mee. Om in Parnassys te komen heeft iedereen een code ontvangen. Heeft u deze code niet gekregen of bent u deze even kwijt na de vakantie stuur dan een mailtje aan ipalm@leerplein055.nl. U krijgt dan zo snel mogelijk een nieuwe code toegestuurd.

U kunt het ouderportaal vinden op de website van de school: beekbergen.leerplein055.nl .
Op de website kunt u ook de nieuwsbrieven nog eens nalezen, de (jaar)agenda bekijken en  onze digitale nieuwsbrief de Schoolwiki.